افق Ofogh

سرگرمی ، علمی ، هنری ، ورزشی ، دانلود موزیک

افق Ofogh

سرگرمی ، علمی ، هنری ، ورزشی ، دانلود موزیک

اس ام اس های زیبا و عشقانه


گفت تا ابد تنهایت نمیگذارم
ابدش چه زود عفو خورد . . .

________________________________________________

نمیدانم به مسافر دل بستم
یا
مسافر شد آنکه به او دل بستم . . .

________________________________________________

انسان ها عموما دو دسته اند :
تـــو و بقیــــه  . . .




بقیه این اس ام اس های زیبا را در ادامه مطلب بخوانید....

  

________________________________________________

میترسم اگر یک شب هم راضی شدی به خوابم بیایی
من به یادت بیدار نشسته باشم . . .

________________________________________________

هـر روز صفحه ی نیازمندیـهــا را زیر و رو میکنــم
میدانــم بالاخره
یک روز
به مــن لعنتی نیاز پــیدا میکنـــی . . .

________________________________________________

ﺻﺪﺍﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺣﺴﺮﺕ ﺩﯾﺪﻧﺖ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺑﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺩﯾﺪﻧﺖ ، ﻧﺪﯾﺪﻧﺖ ﺭﺍﺗﺤﻤﻞ ﻣﯿﮑﻨﻢ . . .

________________________________________________

یک جام با تو خوردن ، یک عمر می پرستی
یک روز با تو بودن ، یک روزگار مستی . . .

________________________________________________

یاد بادا که دلم مشتاق دیدار تو بود / روز و شب در طلب و هر لحظه بیدار تو بود
دیدگانم را چه دانی که دگر سوئی نیست / به فدایت ، که آن هم گرفتار تو بود . . .

________________________________________________

زندگی با تو برایم بوی ریحان میدهد / بی تو اما بوی ریحان ، بوی زندان میدهد . . .

________________________________________________

هر کسی برای خودش خیابانی دارد، کوچه ای، کافی شاپی و شاید عطری
که بعد از سال ها خاطراتش گلویش را چنگ می زند . . .

________________________________________________

عشق
همین خنده های ساده توست
وقتی بـا تمـام غصه هایت میخنـدی
تـا من از تمـام غصه هایـم رهــا شوم . . .

________________________________________________

دلم در حلقه غم ها نشسته
زبانم بسته سازم شکسته
وجودم پر از شعر عاشقانست
تو را خواهم این حرفا بهانست !

________________________________________________

چرا می گویند “ها” نشانه جمع است ؟!
اما وقتی با “تن” جمع ببندی
“تنها”خودت می مانی و خودت!

________________________________________________

هیچوقت
آﺭﺯﻭﯼ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﻧﮑﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ
ﺑﯽ ﺧﻮﺩﺕ !

________________________________________________

دلی به وسعت دریای کدر نمی خواهم،
برای من دلی به شفافیت یک لیوان اب ،کافیست . . .

________________________________________________

حرام باد دوست داشتن کسی که عاشقی سرگرمی اوست . . .

________________________________________________

جغرافیای کوچک من
همین چشم های مشکی توست
که هیچ چیز جایش را نمی گیرد . . .

________________________________________________

چشمان مرا به چشمهایش گره زد
بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد
او رفت ولی نه طبق قانون وداع
یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد . . .

________________________________________________

دل من را تو بردی با نگاهت / اسیرم کرده ای با روی ماهت
تو را با بی گناهی می شناسند /  ولیکن هست زیبایی گناهت !

________________________________________________

چرا ؟
اگه یه نفر بهمون خیانت کنه، ازش متنفر میشیم
اما
اگه یه نفر به خاطر ما به یه نفر دیگه خیانت کنه ، عاشقش میشیم . . .

________________________________________________

بوسه که پیغام نمی شود عزیز دل من / دل بی رخت آرام نمی شود عزیز دل من
بین تو که دلم هنوز هم وحشیست ش/ بی لعل لبت رام نمی شود عزیز دل من

________________________________________________

بدین افسونگری، وحشی نگاهی
مزن بر چهره رنگ بی گناهی
شرابی تو، شراب زندگی بخش
شبی می نوشمت خواهی نخواهی . . .

________________________________________________

بتا، عشـقت به جانم آتش افروخت / که تا صبح قیـــــامت بایدم سـوخت
گر از آبــــــــــم برون آری بمیرم / وفـــاداری ز مـــــایه باید آمـوخــت . . .

________________________________________________

این فاصله ها که بین ما بسیارند از بودن ما کنار هم بیزارند
یک روز برای دیدنت میایم اما اگر این فاصله ها بگذارند . . .

________________________________________________

ﺩﻭﺳﺖ ﺧﻮﺏ ﻣﺚِ ﺧﻂِ ﺳِﻔﯿﺪﻩ ﻭﺳﻂِ ﺟﺎﺩﻩ ﺳﺖ
ﺗﮑﻪ ﺗﮑﻪ ﻣﯿﺸﻪ ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯَﻡ ﭘﺎ ﺑﻪ ﭘﺎﺕ ﻣﯿﺎﺩ . . .

________________________________________________

همین که تو میدانــی
” دوستت دارم “
کافیست …
بگذار خفه کند خودش را
دنیا …

________________________________________________

آن اول ها به شوق و شورم انداخت
کم کم کم کم گور به گورم انداخت
سیگار نمیکشم که چون سیگاری
تا نصفه مرا کشید و دورم انداخت . . .

________________________________________________

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم
گر چه می دانم که عمری در غریبی زیستم
مثل رودی بستر این خاک را طی کرده ام
 تا بفهمم عاقبت در جستجوی چیستم . . .

________________________________________________

دیوان شعرم را برای تو سرودم / گردد فدای چشم ناز تو وجودم
این بوده رویا و خیال و آرزویم /  ای کاش من هم دلبر قلب تو بودم .

________________________________________________

تو ای زیبا ترین نیلوفر من ، بخوان غم را تو از چشمان خیسم
بدان این روی زرد از دوری توست ، که سر بیرون زد از خاکستر من . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد